یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۳
نظرات: ۱
۰
-
آقای دبیرکل برای اظهار تاسف که حقوق نجومی نمی‌گیری!

دبیرکل سازمان ملل، حقوق نجومی نمی‌گیرد که فقط اظهار تأسف کند او باید جنایات رژیم صهیونیستی را متوقف کند.

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: باید سازمان ملل سرزنش شود که به یک جنایتکار جنگی که دادگاه بین‌المللی کیفری او را مجرم و جانی می‌داند فرصت سخنرانی در سازمانی را می‌دهد که فلسفه تأسیسش ایجاد صلح است.

آقای آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل در ماه‌های اخیر چند بار گفت نتانیاهو به هیچیک از مقررات بین‌المللی پای‌بندی نشان نمی‌دهد و برخلاف تمام ضوابط و مصوبات این سازمان عمل می‌کند.

با اینحال معلوم نیست آقای دبیرکل با کدام منطق و براساس کدام ضابطه اجازه داده این تروریست حرفه‌ای در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کند و با زیر پا گذاشتن تمام معیارهای انسانی، خود را مدافع تفکر مقدس جا بزند و مظلوم‌ترین مردم را که از وطن و حقوق خود دفاع می‌کنند، تروریست بنامد.

دبیرکل سازمان ملل، حقوق نجومی نمی‌گیرد که فقط اظهار تأسف کند، او باید از امکانات این سازمان برای تنگ کردن عرصه بر رژیم صهیونیستی و سردمدارانش استفاده کند و جنایات آنها را متوقف نماید.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اورانیوم خالص IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
    اقای گوترش پس از این به بعد ما هم به قوانین بین المللی پایبند نیستیم.....می فرمایید رژیم صهیونیستی به هیچ قانونی پایبند نیست .....همین پایبند نبودن جرم است تا رسد به کودک کشی پس چرا محکوم نمی کنید

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب