جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۵
نظرات: ۰
۰
-
زلزله «تیلور سوئیفت» خواننده محبوب امریکایی در کمپین انتخاباتی ترامپ!

جوانان نسل جدید آمریکا که تمایلی به رای دادن نداشتند، بعد از اعلام موضع خواننده محبوبشان، دسته دسته نام خود را برای رای دادن در انتخابات ریاست جمهوری به ثبت رساندند.

به گزارش اطلاعات آنلاین، تیلور سوئیفت، محبوب‌ترین خواننده حال حاضر، مدت‌ها در مورد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ سکوت کرد.

اگرچه او قبلاً در مورد سیاست اظهاراتی کرده بود، اما طرفداران و منتقدان مطمئن نبودند که او در مورد ترجیح خود برای انتخابات ۲۰۲۴ در ملاء عام صحبت کند. اما او این کار را کرد و باعث ایجاد یک اثر موج دار شد.

صدها هزار نفر به صفحه ثبت نام رفتند

به ناگهان و بعد از انتشار شایعاتی مبنی بر اینکه تیلور سوئیفت طرفدار ترامپ است، این خواننده به نفع کامالا هریس برای ریاست جمهوری صحبت کرد و باعث افزایش قابل توجه ترافیک وب به سوی پورتال ثبت نام رأی دهندگان ایالات متحده شد.

به گزارش Infobae، لینک صفحه ثبت نام که توسط این خواننده در اکانت اینستاگرامش منتشر شد، توانست در همان ساعات اولیه نزدیک به ۳۵۰ هزار کاربر را به خود جذب کند.

خطاب خواننده در پیامش، افرادی بود که اخیرا ۱۸ ساله شده بودند و همچنین سایر آمریکایی‌هایی بود که قبلاً هرگز رای نداده بودند.

این خواننده خطاب به آنها نوشت: "به یاد داشته باشید که برای رای دادن، باید ثبت نام کنید! من همچنین دریافتم رای دادن زودتر از موعد بسیار آسان تر است. مکان ثبت نام را لینک می کنم و تاریخ های رای گیری زودهنگام و اطلاعات را در استوری خود می‌آورم."

این خواننده در یک پست طولانی اینستاگرامی توضیح داد که پس از تماشای مناظره دونالد ترامپ و کامالا هریس، با قطعیت رای خود را انتخاب کرده و تاکید کرد: «من به کامالا هریس و تیم والز رای خواهم داد.»

همانطور که تیم ترامپ می‌ترسیدند، رای تیلور سوئیفت به کامالا هریس است. او نامزد ریاست‌جمهوری را "یک رهبر با استعداد و ثابت قدم دانست و نوشت: «من معتقدم اگر با آرامش و نه هرج و مرج هدایت شویم، می‌توانیم کارهای بیشتری در این کشور انجام دهیم.»

واکنش به اخبار جعلی

این هنرمند میلیاردر بعد از آنکه فهمید یک پیام جعلی در شبکه‌های اجتماعی به نام او و حمایت از ترامپ منتشر شده، تصمیم به انتشار پست طولانی خود در اینستاگرام کرد.

او می‌خواست آن قصه دروغین را از ذهن‌ها بیرون کند.

او گفت: "من باید در مورد برنامه‌های واقعی خود برای این انتخابات به عنوان یک رای دهنده بسیار شفاف باشم." "ساده ترین راه برای مبارزه با اطلاعات غلط، حقیقت است."

این ستاره ادامه داد: من در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ به کامالا هریس و تیم والز رای خواهم داد. "من به هریس رای می‌دهم زیرا او برای حق و حقوق مردم و دلایلی که معتقدم برای دفاع از آنها به یک جنگجو نیاز دارد، مبارزه می کند."

جی دی ونس معاون ترامپ کامالا هریس و زنان مترقی را متهم کرده بود که به دلیل بچه دار نشدن «کمتر همدل» و حتی «اجتماعی» هستند.

به همین خاطر تیلور سوئیفت با امضای بانوی گربه‌باز بی فرزند، زلزله بزرگی در تیم ترامپ ایجاد کرد و ترامپ را به شدت ترساند.

به گزارش نیویورک تایمز، دونالد ترامپ پیش از این نگرانی فزاینده‌ای را به حامیان خود در مورد رفتار تیلور سویفت در رأی گیری ابراز کرده بود.

تیلور سوئیفت حتی با وجود اینکه او توسط جمعیت نسبتا محافظه‌کاری از بازیکنان و طرفداران فوتبال آمریکایی طرفداران ترامپ احاطه شده ، با دوست پسرش تراویس کلسه، تمایل دارد در مورد دیدگاه‌های سیاسی، راه خودش را طی کند.

البته تمایل تیلور سوئیفت برای رای دادن به حزب دموکرات دقیقاً تعجب آور نیست. ستارگان بزرگ هالیوود و پاپ معمولاً مترقی هستند و به دموکرات‌ها رای می‌دهند، اگرچه استثناهایی نیز وجود دارد (هالک هوگان، جان وویت، کلینت ایستوود، کوین سوربو و غیره).

تیلور سوئیفت سابقه سیاسی حمایت از دموکرات‌ها را دارد. او در انتخابات قبلی به نفع جو بایدن صحبت کرد.

قدرت تیلور

دونالد ترامپ مردی است که مجذوب افراد مشهور است، بنابراین آنچه سوپراستاری‌مانند تیلور سوئیفت می گوید برای او اهمیت زیادی دارد. اما فراتر از این سوال در مورد منیت آقای ترامپ، تایید یک ستاره پاپ چه تاثیری دارد؟

در رقابتی نزدیک به رقابت بین کامالا هریس و دونالد ترامپ، هر گونه حمایتی مفید است. و همانطور که دیدیم، تیلور سویفت می‌تواند رای جوانانی را تشویق کند که شاید تا حدودی با مبارزه سیاسی بیگانه مانده‌اند و آرای این افراد در ایالت‌های سرنوشت ساز می‌تواند نتیجه انتخابات را تغییر دهد.

به هر حال، درخشان‌ترین ستاره حال حاضر، تیلور سوئیفت، روندی را ایجاد کرده است: او به کامالا هریس رای خواهد داد و چندین ستاره دیگر نیز حمایت خود را از نامزد دموکرات اعلام کردند. حال باید دید اکثریت مردم آمریکا چه خواهند کرد.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب