جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۵
نظرات: ۰
۰
-
پرسپولیس گربه سیاه را شکست داد

تیم فوتبال پرسپولیس دومین پیروزی‌اش در فصل جاری را مقابل آلومینیوم اراک رقم زد.

فارس نوشت: دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک از ساعت ۲۰ در ورزشگاه شهر قدس برگزار شد که این دیدار با برتری ۲ بر صفر سرخ پوشان به پایان رسید تا شاگردان گاریدو با روحیه در انتظار دربی تهران در روز چهارشنبه آینده باشند.
پرسپولیس با این پیروزی ۸ امتیازی شد و به رده سوم صعود کرد. آلومینیوم اراک هم با ۳ امتیاز در مکان سیزدهم است.
داور: محمدحسین زاهدی فردکمک‌ها: علی اکبر نوری – حسین مرادی – حمید حاج ملکداوران VAR: کوپال ناظمی – کمک: سعید رحیمی مقدم
کارت زرد: فرشاد احمدزاده و محمد حسین کنعانی زادگان از پرسپولیس، عارف حاجی عیدی ۷۲ از آلومینیوم اراککارت قرمز: -گل‌ها: محمد حسین کنعانی زادگان (۵) و علی علیپیور (۷۰)
ترکیب پرسپولیسگندوز، عالیشاه (سروش رفیعی - ۶۷) ، فرجی، محمدی، ریگی، کنعانی زادگان، علی علیپور (عیسی آل کثیر - ۸۲)، وحید امیری (یاسین سلمانی - ۸۲) ، گولسیانی، اورونوف (احمدزاده-۴+۴۵)، خدابنده لو (لوکاس ژوائو - ۸۲).سرمربی: کارلوس گاریدو
ترکیب آلومینیوم اراکمحمد خلیفه، قهاری، حاجی عیدی، جهان کهن (ابوالفضل قنبری - ۸۰)، موسوی، نوروزی فرد، کاظمیان، بدرقه، رحمان جعفری (شروین بزرگ - ۸۹)، لطفی، گودرزیسرمربی: حسینیلحظات حساس بازی:دقیقه ۳: خطا روی علی علیپور مهاجم پرسپولیس توسط مدافعان آلومینیوم اراک باعث شد تا داور اعلام خطای پنالتی کند. VAR هم این پنالتی را تایید کرد.
دقیقه ۵: محمد حسین کنعانی زادگان پشت توپ ایستاد و موفق شد از روی نقطه پنالتی دروازه آلومینیوم اراک را باز کند.دقیقه ۱۰: ضربه بازیکن آلومینیوم در محوطه جریمه به دستان کنعانی زادگان برخورد کرد اما داور به ادامه بازی پرداخت.
دقیقه ۲۰: یک برخورد در محوطه جریمه پرسپولیس رخ داد که الکس گندوز سنگربان قرمزپوشان دچار مصدومیت شد.
دقیقه ۲۶: ریگی با شوتی دیدنی و زیبا از پشت محوطه جریمه به سمت دروازه آلومینیوم اراک شلیک کرد که خلیفه دروازه بان حریف، توپ را دفع کرد و در ادامه توپ به تیرک دروازه هم اصابت کرد.
دقیقه ۲۷: روی ضربه کرنر و در ادامه ضربه سر علی علیپور با جایگیری و سیو دیدنی خلیفه همراه شد و توپ به کرنر رفت.دقیقه ۳۲: میلاد محمدی در موقعیت خوب گلزنی برای پرسپولیس قرار گرفت که ضربه او پس از برخورد با مدافعان آلومنیوم به کرنر رفت.
دقیقه ۳۴: یک پاس بلند بر روی دروازه پرسپولیس باعث بیرون آمدن گندوز شد و در ادامه توپ راهی کرنر شد.
دقیقه ۳۷: کرنر ارسالی روی دروازه پرسپولیس با ضربه سر بازیکن آلومینیوم همراه شد و توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۳۹: علی علیپور در موقعیت تک به تک برای پرسپولیس قرار گرفت و موفق به گلزنی شد اما داور آفساید او را اعلام کرد.در ادامه داور به VAR مراجعه کرد و آفساید تایید شد.
دقیقه ۴۳: موقعیت خوب گلزنی برای آلومینیوم اراک ایجاد شد که بازیکن این تیم توپ را با فاصله زیاد از کنار دروازه به اوت زد.
دقیقه ۴+۴۵: برخورد اورونوف با بازیکن آلومینیوم اراک باعث مصدومیت این بازیکن ازبکستانی شد و بالاجبار زمین بازی را ترک کرد و فرشاد احمد زاده جای او را گرفت.
دقیقه ۴+۴۵: برخورد اورونوف با بازیکن آلومینیوم اراک باعث مصدومیت این بازیکن ازبکستانی شد و بالاجبار زمین بازی را ترک کرد و فرشاد احمد زاده جای او را گرفت.
آغاز نیمه دوم
دقیقه ۵۰: بازیکنان آلومینیوم اراک توپ و میدان را در دست داشتند و امیدوار بودند تا بتوانند نتیجه را جبران کنند.
دقیقه ۵۲: ارسال خطرناک بازیکنان آلومینیوم را دفع دیدنی گولسیانی همراه شد تا موقعیت خطرناک برای تیم اراکی شکل نگیرد.
دقیقه ۷۰: با اشتباه فاحش مدافعان آلومینیوم اراک، علی علیپور در موقعیت تک به تک با دروازه بان قرار گفت و دروازه شاگردان حسینی را باز کرد.

دقیقه ۷۲: ارسال توپ روی دروازه پرسپولیس با مشت سنگربان پرسپولیس همراه شد و توپ دور شد.

دقیقه ۷۵: وحید امیری موفق به گلزنی شد اما قبل از به ثمر رسیدن گل، بازیکن پرسپولیس بر روی سنگربان حریف خطا کرد و داور از طریق VAR خطای فرشاد احمدزاده را گرفت.

دقیقه ۸۶: میلاد محمدی در محوطه جریمه آلومینیوم اراک صاحب توپ شد و در برخورد با بازیکن حریف، داور اعلام پنالتی کرد.در ادامه زاهدی فر به VAR مراجعه کرد که داور این پنالتی را رد کرد.

دقیقه ۶+۹۰: آل کثیر در موقعیت خوب گلزنی با پاس دیدنی ژوائو قرار گرفت، اما قدر این فرصت را ندانست و دروازه بان توپ را از زیر پای آلکثیر ربود.

دقیقه ۷+۹۰: ضربه سر بازیکن آومینیوم اراک با مهار گندوز همراه شد.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب