شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۵
نظرات: ۰
۰
-
مشکل عجیب ستاره کاروان پارالمپیک ایران؛ تخت‌خواب ندارد!

مرتضی مهرزاد، غول والیبال نشسته ایران و دارنده دو طلای پارالمپیک، در بازی‌های پاریس با مشکل جدی روبرو شده است. او به دلیل نداشتن تخت مخصوص در دهکده پارالمپیک، مجبور است روی زمین بخوابد.

فارس نوشت: سایت کمیته بین‌المللی المپیک در گزارشی به مشکلات مرتضی مهرزاد ملی‌پوش والیبال نشسته ایران در بازی‌های پاریس پرداخت.

مرتضی مهرزاد عضو تیم والیبال نشسته ایران و دارنده دو طلای پارالمپیک و دومین مرد بلند قد جهان با ۲.۴۶ متر توجه زیادی را به خود جلب کرده است.

او که در این دوره از بازی‌ها در پاریس تخت راحتی در دهکده پارالمپیک ندارد، سومین حضورش را در پارالمپیک تجربه می‌کند.

هادی رضایی‌گرکانی سرمربی تیم ایران به Olympics.com گفت: در پارالمپیک توکیو آنها یک تخت مخصوص درست کرده‌ بودند اما متأسفانه اینجا در پاریس ۲۰۲۴ این طور نیست و او روی زمین دراز می‌کشد!

وی افزود: مهرزاد تخت مخصوصی ندارد اما مهمترین هدف را در ذهن خود دارد. برای او مهم نیست که روی زمین دراز بکشد یا به اندازه کافی غذا نخورد چون او فکر قهرمان شدن را دارد.»

مهرزاد و یارانش واقعاً مأموریت بزرگی در پیش دارند: کسب هشتمین عنوان پارالمپیک در والیبال نشسته برای ایران. ایران از ۹ تورنمنتی که از سئول در سال ۱۹۸۸ در آن شرکت کرده است، ۷ پارالمپیک را قهرمان شده است.

مهرزاد با کسب مدال طلا در پاریس هت تریک خواهد کرد.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب