شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۹
نظرات: ۰
۰
-
خدمت نوین بانک صادرات با استقبال داروسازان مواجه شد

همزمان با برگزاری بیست و یکمین همایش سالانه انجمن علمی داروسازان ایران، خدمت نوین «دکترلند» از طریق اپلیکیشن نئوبانک صادرات ایران (سپینو) رونمایی شد و مورد استقبال نزدیک به ۱۰۰۰ داروساز کشور قرار گرفت.

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، ارائه خدمات متنوع و پاسخگویی به نیاز اصناف مختلف از جمله کمک به تأمین مالی و تسهیل ارائه خدمات واحدهای داروسازی و داروخانه‌های کشور در قالب اپلیکیشن نئوبانک صادرات ایران با عرضه یک خدمت جذاب و مقرون به‌صرفه برای این بخش از جامعه پزشکی کشور عملیاتی شد و داروسازان و داروخانه‌ها با استفاده از این خدمت، ۱۰ درصد از مبلغ خرید خود را بلافاصله به صورت بازگشت نقدی (CASH BACK) در حساب سپهری خود دریافت کنند.

در خدمت جدید «دکترلند»  «سپینو» بانک صادرات ایران کارت ویژه با نام علاوه بر داروسازان، در آینده نزدیک در اختیار  پزشکان، دندانپزشکان، پیراپزشکان و سایر فعالان  بخش درمان کشور قرار خواهد گرفت و از مزیت ویژه این طرح در مرحله اول با تخفیف ۱۰ درصدی فوری، برخوردار خواهند شد.

علاوه بر این خدمت، سرویس خرید اعتباری(BNPL)، برای تمامی فعالان حوزه درمان کشور در سپینو بانک صادرات ایران به صورت خرید اعتباری ارائه شده که می‌توانند برای خرید از مراکز طرف قرارداد با امکان رصد تخفیف‌های صورت‌گرفته، از این خدمت نیز بهره ببرند.«دکترلند» سپینو بانک صادرات ایران در این همایش با استقبال بیش از ۱۰۰۰ داروساز کشور روبرو شد.

غرفه بانک صادرات ایران در این نمایشگاه مورد بازدید و توجه مدیران ارشد بانک صادرات ایران از جمله هدایت نصرالهی، مدیر امور حوزه مدیریت و ارتباطات بانک صادرات ایران و همچنین مدیرعامل هلدینگ فناوری و نوآوری صاد قرار گرفت و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و محصولات نوین بانک برای پشتیبانی از خدمات درمانی کشور مورد تأکید قرار گرفت.

افشین یریان، مدیر امور شعب شرق تهران بانک صادرات ایران با فعالان داروسازی کشور از جمله مدیران شرکت‌های شفا آراد، تیپیکو، زنو، هلدینگ دیان دارو تأمین، پخش رازی، هلدینگ الحاوی در این نمایشگاه دیدار و برای ارائه  خدمات نوین این بانک و پشتیبانی از بخش درمان کشور اعلام آمادگی کرد.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب