اقتصاد
کد مطلب: ۲۵۶۲۹
جمعه ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

چرا سود سهام عدالت کمتری برای برخی از مردم واریز شد؟

واریز سود سهام عدالت از روز گذشته آغاز شده است.

اقتصاد آنلاین نوشت: در مرحله اول واریز سود سهام عدالت ۱۴۰۲ سبد سهام ۴۹۲ هزار تومانی مبلغ ۶۸۱ هزار تومان، ۵۳۲ هزار تومانی مبلغ ۷۳۶ هزار تومان و سبد سهام یک میلیون تومانی یک میلیون و ۳۸۵ هزار تومان سود دریافت می کنند.

اما برخی از افراد سود کمتری از مبالغ اعلام شده دریافت می کنند؛ افرادی که پی از انتخاب روش مستقیم نگهداری سهام عدالت را انتخاب کرده بودند پس از آن بخشی از پرتفوی سهام خود را فروخته بودند در این مرحله سود کمتری مناسب با ارزش سهام خود دریافت کردند.

چرا سود سهام عدالت برخی‌ها کم واریز شد؟

 
 
پیشنهاد اطلاعات
ارسال نظر
( 300 )

نظرات بینندگان

ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳
۰
آقا سود سهام ها رو می دوزدید بعد چه حرف چرتی می‌زنید بخشی از سهام خود را فروختن من هیچ از سهام رو نفرختم فیش یک ملیونی خریدم سود فیش پانصد واریز میشه چرا چرا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱
۰
چ جالب من اصلاً سهام مونفروخته بودم واسه من چرا کم اومد
سلیمه
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹
۰
چراسود سهام عدالت من کم واریز کردین،من که نفروخته بودم
معروف
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳
۰
سلام یه سوال چجوری کسی که سهام پونصد هزار داشته وشصت درصدشو فروخته زمان ازادسازی برای اون چهل درصد باقی مونده ش 540هزار سود واریز شده اما کسیکه صددرصد سهام پونصدی داره پونصد هزار تومن براش سود واریز شده اصلا معلوم هست تواین مملکت چه خبره
مجید
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۴
۰
دزدید بخدا قسم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳
۰
ازمابهتران سود یه میلیون و سیصد گرفتن؟ من که سهاممو نفروختم چرا ششصد ریختین؟ کسی نیست جواب بده؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۸
۰
خدا لعنتت کنه دزدی کنین فقط آخه پول یه کارگر خوردن داره اون کارگری که دلش به همین چندر غازخوشه چه گناهی کرده؟
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۹
۰
چرا برای من ۳۳۳ هزار تومان واریز شد چه کسی پاسخگو است
اکبر دهشیری
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱
۰
من با خانواده سهام یک میلیونی داریم ولی سود پانصد تومانی واریز شده این عین بی عدالتی است نه عدالت لطفا توضیح دهید
مسعود م
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰
۰
سهام من یک میلیونیه ن فروختم ن کاری کردم برای سهام عدالتم پس چرا سود کم یعنی نصف سودی که اعلام کردن ریختن .پس باید نتیجه گرفت این وسط دارن دزدی میکنن اگر دزدی نمیکنن چرا کم ریختن دلیلش رو بگید این برای چندومین باره دارن کم میریزن لطفا پاسخ بدید
پربازدیدترین پربحث‌ترین
آخرین مطالب
آرشیو